16 november 2012

130 gillare & starten har gått

  Jag hurrade just för SjungandeMammans Facebook-sida som kommit upp i hela 130 gillare (otroligt) och jag är himla glad och tacksam att folk gillar mig och det jag sysslar med! I min blogg vill jag inte bara förmedla min sång och allt jag håller kärt i livet utan jag vill också hjälpa barn på olika sätt. Därför har jag även i år en insamling (läs mer om den här) som leder till att barn som drabbats av cancer och måste vistas på sjukhus får träffa superhjältarna Batman och Spindelmannen! Dessa hjältar försöker skänka hopp och glädje till barnen vilket jag tycker är fantastiskt.

Jag hoppas att ni vill vara med och bidra till deras kamp mot cancern och ge barnen en härlig upplevelse mitt i allt kämpande mot sjukdomen!

Varje bidrag kommer jag presentera här på bloggen och första bokstaven i namnet på den som skänkt kommer jag att skriva. På detta vis kan ni se att just ert bidrag räknats med. Insättning på konto är lättast att hantera men även kontanter tas emot om det inte finns möjlighet till annat.

Inget bidrag är för litet (eller för stort) så välkomna att höra av er via mail (sjungandemamman@hotmail.se), meddelande på min Facebook-sida eller skicka ett sms om du har mitt nr ifall du vill skänka en slant till detta fina ändamål.


Eva ღ ♪♫

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ