15 oktober 2012

Vägra sova & iPhone 5?

En viss liten bestämd dam har vägrat somna denna måndagsafton. Hon är enormt pappig just nu på kvällarna så lättast är det för mig att natta henne när sambon inte är hemma faktiskt. Nu somnade hon till slut av misstag (det är ju liksom ett slags nederlag för vår pigga dotter att råka göra det tristaste som finns...att somna) och jag ska passa på att fortsätta lägga in mitt kommande jourschema i mobil-kalendern. På tal om mobil så är det strax dags för mig att byta till ny iPhone! Har funderat på en 5:a men det finns vissa nackdelar med den (som att den tidigare laddaren inte funkar till den och att ett nytt pyttigt sim-kort tydligen behövs) så jag tar tacksamt emot åsikter som kan hjälpa mitt beslut. En 4S eller en 5:a??? För en iPhone måste det nog allt bli ändå...eller??

Såhär fin var Alva ikväll iklädd mysig cupcake-pyjamas (en farmor-gåva) och mina glittrande inneskor! :)

1 kommentar :

  1. En kompis till mig fick 5an och sa att han aldrig skulle köpt den (han fick den) för det var ingen direkt skillnad förutom att den är lite längre än 4an :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ