25 oktober 2012

Vad tycks?

Ska ut och äta och gå på teater med jobbet imorgon och ärligt talar är jag väldigt sällan ute på nåt sånt där så det ska bli himla kul! Köpte mig ett par snygga grå jeansleggins med dragkedja längst ner på KappAhl idag och fyndade flera festliga plagg på Lindex faktiskt. Behövdes lite nytt nu när jag ska ut imorgon och vi faktiskt även ska på en fest i november vilket är sällsynt att vi blir bjudna på numera (fråga mig inte varför). Imorgon blir det en svart blus med glittriga detaljer, spetsigt linne under och de grå byxorna. Vad tror ni om det? Blir det en passande outfit för restaurangbesök och teater tro? =)

 
Har för övrigt hittat en helt fantastisk klänning på Åhléns (Wera) som jag önskar en dag satt på just min beniga kropp! Är den inte otroligt snygg och "vill ha"-ig??? Jag köper nästan aldrig klänningar eftersom tillfällen att ha klänning är få men denna hade jag fasen använt även vid mindre festliga tillfällen! Kärlek!
 



Ikväll måste jag nog dessvärre skippa min favoritserie (näst efter The Big Bang Theory alltså) Revenge till förmån för några rader ur Isfolksboken och min skönhetssömn som behövs om jag ska vara och se pigg ut imorgon kväll. Tänk att det redan är fredag igen! Hur är planerna inför helgen då? Ni kan ju gissa vad vi ska göra...det börjar på r och slutar med enovera källaren. Eller ja, sambon ska renovera och jag ska ta hand om dottern, fika med Sanne, frukostmysa hos Goggi mm. Sjyst fördelning eller hur? =)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ