16 oktober 2012

SkinPlan-paket till mig!

Idag kom ett otroligt efterlängtat paket, efter otålig väntan från min sida, ett paket sprängfyllt med produkter från SkinPlan! Nu är jag alltså ambassadör för detta märke som jag upptäckte via Glossybox som i somras innehöll Vitamin C-boostern som jag blev så imponerad av. Det ska bli ett sant nöje att få testa dessa produkter och se hur min hy förhoppningsvis förbättras efterhand.


Ja det var inte lite produkter jag fick och de kommer ju kunna användas under en lång tid framöver! Detta fick jag:

- Sensitive Tonic 200ml: Ansiktsvatten för normal och känslig hud. Balanserar hudens pH-värde
- Sensitive Cleanser Milk 200ml: Rengöringsmjölk för normal och känslig hud. Balanserar hudens pH-värde
- Vitamin A&E Night Cream 50ml: Slätar ut rynkor som uppstått på grund av torr hud. Tillskyndar hudens förmåga att återfå sin ursprungliga barriärfunktion för optimalt skydd.
- Skin Repair Day Cream 50ml: En balanserande, lugnande créme som stödjer och bygger upp hudens barriär så att den blir stark och mindre utsatt. Ger ett optimalt skydd.
- Retinol Eye Care Cream 30ml: Mycket näringsgivande ögoncréme för extremt torr hud och hud som överexponerats i solen. Binder fukt och får huden fastare vilket motverkar nybildandet av rynkor. Ger näring och stärker huden.
- Fruit Acid Peeling A.H.A 20% 30ml: Mycket effektiv borttagning av döda hudceller. Djuprengörande vid sträv, matt och fet hud. Slätar ut rynkor. Stimulerar effektivt bildandet av kollapsen.

Jag har ikväll testat rengöringsmjölken, ansiktsvattnet, nattkrämen och ögonkrämen. Helt makalöst ljuvlig och diskret doft är det! Nu ska jag testa produkterna i tre veckor och sedan göra en ny hudanalys på Apoteket för att se vilka mirakel produkterna gjort för min oregerliga blandhy.  Jag lovar att hålla er uppdaterade såklart!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ