17 oktober 2012

Prickig leverans


Idag kom den älskade prickiga påsen med mjuka underbara Pompdelux-kläder! Snacka om snabb leverans! Påsen var rätt tung (minns inte att jag beställde så mycket :D) måste jag erkänna och allting passade riktigt bra på Alvisen. Glittriga mjukisbyxor, superfin byxdress, supersköna och ursöta pyjamaser, basic leggins, fina tunikor mm mm. Vågar jag säga att ännu ett paket är på väg? :) Har kompletterat första beställningen med bl a en denimkjol i ballongmodell, glittrig cardigan och ännu en pyjamas. Alvas garderob blir ordentligt uppdaterad med kläder som kommer kunna användas en längre tid. Hon är nu 84cm lång så jag vågar inte köpa nåt i storlek 86 så det blir 92 i allt nu. Det borde hon inte växa ur särskilt fort kan jag tycka, särskilt inte som hon är väldigt lång för sin ålder. Jag ska erkänna att jag vill ha Alvas nya garderobsinnehåll i min storlek för herre min skapare vilka ljuvliga kläder!

Då ska jag också passa på att berätta att jag nu äger två alldeles egna Pompdelux-tröjor! Det är inte ovanligt att mammor köper denna klänning för stor flicka eftersom den är ursnygg och är perfekt att som vuxen använda till tröja. Materialet är fantastiskt skönt och den glittrar väldigt fint. Kunde ni ha gissat på att det var en klänning ur en flick-kollektion?? :) Är helsåld på denna tröja och beställde en gråsvart & en brun. Kärlek!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ