4 oktober 2012

Kanelbullar & jag får skylla mig själv

Godafton! Hoppas ni mår bra och sluppit drabbas av höstens elaka förkylning. Det är möjligen så att jag borde stannat hemma från jobbet några dagar till trots att det bar emot nåt förskräckligt. Jag har inte blivit ett dugg bättre utan mått skrutt men försökt att inte tänka på det, ja och har knappt hunnit tänka heller då det varit mycket att göra och väldigt stressigt emellanåt. Idag kom jag hem och kände mig golvad och rejält sliten efter en stressig dag. Kunde knappt hålla mig vaken och råkade somna till på soffan några minuter redan vid halv sju. Pinsamt nästan. Ja jag får helt enkelt skylla mig själv som inte höll mig hemma några dagar till. Ska ta mig igenom morgondagen också bara sen är jag ju föräldrarledig hela nästa vecka och då borde jag bli frisk igen!

Usch så trist att älta sjukdom och elände :) Något roligare kan man ju faktiskt skriva om som att det ju är Kanelbullens Dag idag t ex! Har ni ätit nån smarrig kanelsnäcka idag då? Vi fick både det och annan god fika på jobbet idag faktiskt och när jag kom hem hade min fine sambo köpt stora goda kanelbullar med rosa & vitt strössel på! Det är ju trots allt den rosa månaden nu också.

Ha nu en go kväll!

2 kommentarer :

  1. Jag jobbade hemma idag och gick till bageriet runt hörnet och köpte en bulle till mig själv till eftermiddagskaffet - såå gott!
    Ps. jag har gillat dig på FB nu :) Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt att du är sjuk, hoppas verkligen du kryar på dig snabbt!

    Japp det blev bullar, men inte kanel utan jag bakade ett gäng vaniljbullar. Är inte så jätte örtjust i kanelbullar, men vaniljbullar älskar jag :) Huvudsaken det blev bullar :)

    Krya på dig kram <3

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ