29 oktober 2012

Jeansklänning fyndad

Spana in mitt senaste fynd! En snygg jeansklänning från Esprit hittade jag på Åhléns igår och den satt som ett smäck, så gjorde även priset eftersom det var ungefär 70% rabatt! Jag har med andra ord fyndat en hel del snyggt på höstrean.

 
Är det bara jag, eller känns det inte som det är rea typ för jämnan numera? Sommarrean har ju precis avslutats och så blir det höstrea. Mellandagsrean är ju inte många veckor bort och sen är det rea ända fram till sommaren igen ju! Ja alltså inte mig emot, åh nej, fynda på rea är ju alltid kul men visst är det annorlunda nu än tidigare år med realisationen?? Klädindustrin går ju sisådär har jag förstått så inte konstigt att det måste reas ut massor då. Jag är i alla fall helnöjd med fynden från denna månaden. Kanske får ni en glimt av de andra inköpen senare. Mycket glittrigt blev det för det är lite min grej tror jag. :)
 
Hoppas er första dag på den nya veckan varit bra!
 
 
Kram kram!

1 kommentar :

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ