5 oktober 2012

Helg & Ankor

Fredagsmyset är nära! Jag sitter på lunch och knaprar på ett Dubbel-Dajm (Nötcrémen var till min förskräckelse slut i kiosken) och läser en Metro. Nu ska bara eftermiddagen gå sedan är det helg! Vad har ni för helg-planer? Imorgon ska sambon jobba med källarrenoveringen hela dagen så Alvisen och jag ska bl a hälsa på Goggi och ha det gosigt. På kvällen blir det middag hos svärmor & Kjell. Trevligt! Söndagen bjuder på dans såklart och förhoppningsvis en träff med Sanne utöver sånt som måste göras en söndag.



Jag måste tipsa er om en bra sak förresten! Företaget där min sambo jobbar (Skånska Byggvaror) gör nu en fin insats för att bekämpa cancer och går du in, gillar deras sida så kan du t ex lägga bud på ett rosa badkar och skicka ankor vidare till dina vänner. För varje anka du skickar (och som dina vänner skickar vidare) skänker Skånska Byggvaror 1kr till Rosa Bandet! Så skicka några ankor vetja och bidra till cancerforskningen! :)

Trevlig helg och kramar till er!

1 kommentar :

  1. åh vad hade man inte gjort för att få ha ett rosa badkar hemma! Får väl nöja mig med en rosa anka haha
    fin blogg förresten! :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ