16 oktober 2012

Guldnougat & inga Bloppis-grejer idag

Godkväll i stugorna. Nu ska jag och mitt nyslingade hår gå till sängs med den sköna känslan av att vårt fotbollslandslag gjort en grym insats mot Tyskland (som jag dessvärre inte såg sista halvtimmen av, bara hörde). Starkt jobbat!!

Min duktiga frisör hade idag en idé om att göra min höstkalufs lite roligare genom att lägga i omväxlande ljusa och guldnougatfärgade slingor. Det blev väldigt snyggt tycker jag fast ovant när jag alltid har det ganska ljust annars. Ja det är ju fortfarande ljust såklart men med mörkare inslag. Nu är jag i alla fall riktigt höstfin!
Sambon hade ikväll lagt beslag på datorn så inga Bloppis-grejer har jag kunnat lägga upp denna dag men imorgon kommer det fler fina saker att buda på. Hoppas några saker blir sålda till slut i alla fall!

Kram och hejdå tisdag

1 kommentar :

  1. otroligt snyggt :D
    ja önska ja kunde passa i de där :P

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ