9 oktober 2012

Fin-skor

Hallojs! Då var tisdagen gången och det är en dag som inneburit storm, regn & rusk! Under natten stormade det på rejält runt husknuten och ett tag haglade det så mycket att jag halvt sovande undrade om det var stora glaskulor som slog mot rutan. Hittills har hösten mest varit full av regn & blåst faktiskt så hoppas det blir några soliga fina höstdagar snart.

I förmiddags var vi på musiklekgruppen vilket var himla mysigt och roligt för både Alva och mig. Lite synd att jag antagligen inte kan vara med på det fler gånger men vi har ju dansen också så jag får nöja mig med det :) Efter lunch och vila spatserade vi till Goggi och fikade/dansade till grekisk musik (Alva gillar det mesta i musikväg så länge man kan dansa till det) samt testade Goggis röda skor. Någon storlek för stora men fin var Alvisen må ni tro! :D

Nu går jag och lägger mig med den vanliga känslan av att inte ha hunnit göra i närheten av allt jag skulle denna afton. Ställa mig och stryka är inget jag orkar eller känner för att göra klockan halv tio på kvällen faktiskt.

Good night!

1 kommentar :

  1. hahaha vad gulligt med fin skorna ;D
    Ha en härlig onsdag! :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ