1 september 2012

Testförare

Det har kommit till min kännedom att man nu kan ansöka om att få bli testförare till en Crescent barnvagn och jag är eld & lågor! Det hade ju varit fantastiskt roligt att få köra, köra & köra, utvärdera, fundera och sedan även få dela med mig av mina testkörande-upplevelser :) Jag är ju en självutnämnd expert på väldigt långa barnvagnspromenader i alla väder så detta hade passat mig perfekt! (Blev du nu, precis som jag, eld & lågor över detta så läs mer HÄR vetja!)

Den vagn jag hemskt gärna skulle vilja prova är DIVA. Jag valde just den vagnen för att den har vissa funktioner som vår nuvarande vagnen saknar (och som vi såklart inte tänkte på när vi köpte den, nybörjare som vi ju var) t ex det vändbara styret och för att jag vill testa bl a att ha lufthjul baktill. I övrigt valdes DIVA för att den helt enkelt verkar vara en bra vagn "på pappret" och jag vill se om den lever upp till detta.


Håll en tumme för att denna mamman snart ska få bli en sjungande testförare till en riktig DIVA (som lär passar min bestämda lilla prinsessa utmärkt att fara runt i)!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ