16 september 2012

Några dagars paus

Då var det söndag och snart en ny vecka igen. Alva blev feberfri igår och vi kom iväg både till Goggi, middag hos svärmor och kalas på kvällen! Jag kommer att ta några dagars bloggpaus fr o m idag p g a att jag inte mår nåt vidare bra varken i kropp eller själ. Tycker jag förlorat mycket av min glädje, mitt skratt, självkänsla & självförtroendet har fått sig en rejäl törn. Känner mig som en väldigt svag person som inte orkar med dessa uppvaknanden på nätterna. Även de bättre nätterna känns förlamande för mig och sambon får ta det mesta tyvärr. Han är inte lika påverkad av allt detta som jag är periodvis och det knäcker mig lite ett jag ska vara den svaga (stolthet har man ju :D). Några nätter hos Goggi gör förhoppningsvis susen och då hör ni ifrån mig igen!

Många kramar till er!

9 kommentarer :

  1. Tyckte du verkade trött igår med all rätt och förståelse naturligtvis. Du gör helt rätt i att sova ut några nätter hos Goggi och kanske göra det då och då. Ta hand om dig Eva, jag hejar på dig! Kramar

    SvaraRadera
  2. Du är absolut ingen svag människa! Du är trött och det med full förståelse :)Du gör helt rätt i att sova borta lite så att du kan vara den glada mamman du vill vara! Hoppas att det snart blir ändring för er skull. Kram på dig <3

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen ingen svag människa. Finns en anledning till att man använder sömnbrist som en tortyrmetod!
    och du ska veta att jag vet precis hur det känns med de där eviga uppvaknanden! När var det ni skulle till doktorn?!

    Hoppas att det vänder snart för er!

    SvaraRadera
  4. oj men gud , detta låter inte bra ? !
    Har jag missat något, vad är det som hänt varför mår du inte bra ?? =/
    Hoppas verkligen det vänder för dig tjejen
    kram !

    SvaraRadera
  5. Tänker ofta på dej Eva. Ta hand om dej.

    Många kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack va du är go Therese. Det är inte så vansinnigt illa ställt med mig men visst det tär enormt på mitt psyke och på kroppen detta. Går ju upp och ner hela tiden. Värsta bergochdalbanan i skallen :)

      Kramar

      Radera
  6. Ta hand om dig! Hoppas du hittar mer energi snart och får känna dig utvilad :-) Kram!

    SvaraRadera
  7. sv: åå herregud, det låter verkligen inte som en drömsituation att behöva leva med det där. Jösses, finns det ingen hjälp för er lilla flicka att få så att hon kan sova ? Det måste ju vara så otroligt jobbigt både för er som föräldrar och för henne. Förstår att det sliter på der...

    hoppas verkligen att detta försvinner snart.
    kram !

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ