24 september 2012

Loppishögen


Här ser ni mitt bidrag till kommande loppis till förmån för Cronas adoptionsblogg! Igår fömiddags blev prismärkningen klar (tog ett litet tag) och jag passade på att ta några bilder. Jag måste själv säga att det är många riktigt fina saker jag fått ihop. Ytterst lite är barngrejer (min syster kom med några få plagg men bl a med en riktig pärla i form av en skinnjacka till pojke) resten är mina kläder, skor, väskor, smycken, jackor mm. Det mesta är väldigt sparsamt använt, något inte alls, och i bra skick såklart! 


Trenchcoat, skinnjacka och tunikor från Vila, blus från Bondelid, Friis&Company- väskor, knappt använda skor från bl a Root, kjolar, klänningar, koftor, scarfs/sjalar och jeans från lite här och var samt några få saker till hemmet. Jag hoppas ni kommer och fyndar!
På lördag alltså på Tingstorget i Ängelholm mellan kl 9 & 14. Välkomna!

2 kommentarer :

  1. Här ska säljas!!! =) Övar på fina säljrepliker här hemma ;) pok

    SvaraRadera
  2. Oj, det blev en ordentlig hög :)

    sv: ibland kan det vara kul att testa skumma saker även om man nästan vet att man inte kommer tycka om det...

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ