2 september 2012

Koftigt & Pompdelux-beställningen

Hej hej! Har ni haft en bra helg? Jag och vännen Martina for idag på spontan Ullareds-tur och imorgon visar jag upp alla fynden som gjorts! Igår köptes också litegrann på H&M som Alva ska ha i höst och vinter. Koftor kan man väl inte ha för många av, varken som stor eller liten, så Alva fick tre och jag fick en (även min köpt på barnavdelningen hihi).
Bedårande koftor helt enkelt! Ett par snygga jeansleggins slank också med i koft-högen :)

I veckan väntar jag även en leverans från Pompdelux! Det är min första beställning därifrån och det är riktigt spännande. Här får ni se vad som antagligen kommer pryda vår fina Alva denna höst/vinter.

Förra året var det ju rena barnleken att köpa höst- & vinterkläder till Alva då hon var så liten och bara låg i vagnen, detta året skrevs det liksom en meterlång lista med grejer att inhandla. Krävs lite tankeverksamhet för en förstagångsmor som jag för att rätt grejer ska köpas, inget ska missas och dottern ska vara både fin, bekväm, varm och torr. Men jag har frågat om råd, läst en del tips och använt mitt sunda förnuft och ja, jag tror Alva får det ytterst behagligt på klädfronten denna höst & vinter. :D

Dags att göra sig sov-redo och ladda inför morgondagens mammaledighet och Alvas allra första tandläkar-besök.

Godkväll!

2 kommentarer :

  1. Pompdeluxkläderna är underbara. Jag har handlat till Elise och Vilmer från de tre senaste kollektionerna och varit supernöjd. Jag väntar oxå på min leverans.

    SvaraRadera
  2. Så mycket fina kläder! Koftorna var ju ursöta!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ