5 september 2012

Jobb imorgon

Ingen feber idag men väl huvudvärk, ont i öronen och värk i kroppen. Men jag måste verkligen jobba imorgon känner jag och är jag bara feberfri ska det inte vara några probelem. Hoppas det dröjer länge innan nästa omgång förkylning sätter in. Nu ska jag vila lite till, lösa en bok och ta igen mig ordentligt. Får passa på liksom. Alva och Jesper har åkt till hans syster och det dröjer några timmar innan de är tillbaka så jag ska läsa och gosa med Alvas älskade kanin sålänge!



Jag är alltid orolig att nåt ska hända när de är ute på vägarna och sova kan jag icke. En bok är det enda som skingrar oroliga tankar.

Ha en fin onsdag kära ni!
/Eva ღ ♪♫

3 kommentarer :

  1. Tack för kramarna fina vännen💗 Alva är sååå härlig och jag har bara glada ljusa tankar i huvudet nu. Så liten och så omedveten om vilka under hon gör💗 hoppas du känner dej bättre nu, förkylning när man har astma är ett skit!! Krya på dej och hoppas vi ses snart! Många kramar tillbaka

    SvaraRadera
  2. Har också haft feber några dagar, så krya på oss :)

    sv: rena himmlariket för en chokladälskare! Får du chansen så passa på att gå...

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ