15 september 2012

Fjällräven

Både sambon och jag är snart i behov av en ny och riktig bra höst- & vinterjacka. Nu har vi båda blivit väldigt förtjusta i Fjällrävens "Greenland Parka" som finns i både herr- & dammodell och i många olika färger. Himla snygg! För mig gäller nog dessa två färger "dark olive" eller "The Fjällräven Green".

The Fjällräven Green

Dark olive

Vilken färg tycker ni jag ska satsa på om ett köp blir aktuellt? Jag har alltid haft svarta vinterjackor och nu vill jag våga prova nåt annat så vad tycker ni?

Vi får väl prova jackorna (tydligen säljs de på Intersport) och se om de blir våra längre fram i höst/vinter. Och nej, vi ska absolut inte ha samma färg på våra jackor om någon trodde det! Det ser ju bara tramsigt ut att gå runt i exakt likadana :)

6 kommentarer :

  1. Åh vad snygga, en sådan skulle jag också kunna tänka mig :)

    SvaraRadera
  2. Såååå snygg!!! Jag hade valt dark olive!

    SvaraRadera
  3. Båda är riktigt fina. Peter och jag har köpt likadana höst skor. Muppigt, jag vet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch likadana skor gör ju inget, det syns ju inte lika mycket som likadana jackor :)

      Radera
  4. Snygg! Speciellt den ljusa. Vi ses snart :) kram

    SvaraRadera
  5. Den andra var skit snygg :) Den skulle jag köpa :) Kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ