20 augusti 2012

Varmt, hett & Dallas-premiär!

Det har varit en minst sagt het och varm dag! Varmast i landet hörde jag någon säga att vi haft faktiskt. 30 grader i skuggan i eftermiddags fick mig att välja fikastund inomhus faktiskt. Tänk att den riktiga sommarvärmen kom när jag börjat jobba! Men jag är inte det minsta bitter :) Sambon sitter och smaskar på en isglass i soffan och väntar på de sprillans nya avsnitten av kultserien Dallas som börjar ikväll! Det borde man egentligen inte missa men jag måste verkligen hoppa i sängen snart. Kanske jag drömmer om Bobby, var han inte död i sådär 70 avsnitt? Nä just det, Pam hade ju bara drömt alltihop, tack och lov! :D Jag hoppas de behåller den ruggigt bra introlåten som för alltid etsat sig fast i våra hjärnor.
Kan det bli annat än succé??

1 kommentar :

  1. Missade faktiskt.. var så mycket som gick samtidigt! Var det så bra som du trodde? får se om det inte går att hoppa in ikväll.. ;)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ