4 augusti 2012

Strudel, fudge & brezel

Jag kommer nog drömma om fudge, brezelkringlor & strudel inatt. Varför kanske ni undrar, jo för att jag har varit på matfestival här i stan idag! Alva, jag och vännen Sanne fick ätit lite olika smaskigheter och hade en mycket mysig mat- & sötsaksupplevelse. Fudge-ståndet från England var en ren dröm och det köptes kanske liiiite väl mycket därifrån. Vi var inte de enda som gick där och dreglade kan jag ju påpeka! :) På festivalen fanns verkligen mycket gott och blandat från många olika länder och jag hade gärna köpt lite från varje men det var ju lite omöjligt tyvärr. :) Titta & njut!

3 kommentarer :

  1. Oj vad gott allt ser ut, jag älskar mat =) Hoppas du får en bra dag. kram

    SvaraRadera
  2. Vi var oxå där. Blev fudge här med:)Himla gott.

    SvaraRadera
  3. Å, vad underbart det låter! Jag älskar fudge!!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ