3 augusti 2012

Sovande natt!

Denna natt har vår lilla familj spenderat sovandes mest hela tiden. Otroligt, eller hur? :) Alva har gnytt lite några gåmger men inget mer än så förrän kl 5:30 när hon vaknade. Underbart och det får mer än gärna fortsätta så här framöver! Dessutom har surkatten varit ute på trädäcket precis hela natten. Hoppet om att hon ska bli en lycklig utekatt lever alltså :)

Nu är vi nyss hemkomna från en mycket mysig och god fika hos goda vänner i deras nya trevliga marklägenhet. En oerhört vacker lavendel fick de i inflyttningsgåva som ett lycka till i nya boendet. Hoppas de kommer att trivas!
Nu tar jag och mina snabba skor en löprunda i solen. Det går bättre och bättre för varje gång och jag är rejält fast i springandet nu. Det är skönt när man längtar efter att träna, inte gör allt för att slippa undan som de första veckorna. :)


Trevlig helg på er!

Kram

4 kommentarer :

  1. Skönt med en god natts sömn för hela fam. Jag är oxå ute och springer en del men tycker inte det händer något nu, känns som jag springer saktare och saktare. Kanske ska pausa lite och köra lite spinning. Det som är bra med löpningen är att man kan ge sig ut när tid finns och när man känner för det. Ibland känns det som man bara går och väntar på att passet på friskis ska börja så har man sinkat nästan hela dagen. Efter jag har tränat slinker det alltid ner något gottit senare på kvällen:)Kämpa på med träningen. DU ÄR DUKTIG:

    SvaraRadera
  2. Du är också himla duktig Therese! Jag är också bra på att äta nåt alldeles för gott efter träning :) Men äter man bara bra mat och rör på sig tycker jag det är tillåtet i någorlunda normala mängder. Jag hade gärna haft ett löpband här hemma för under vintern kan jag inte springa ute p g a min astma, men vi har inte plats. Ska nog börja gumma istället för att gå på Friskis-pass. Så kan man gå när man vill, inte vänta på olika pass. Kämpa på du med!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska börja träna på Måndag. =) ja jag har sagt då för man får sällskap, lite lättare tycker jag då. =)
    Ja ett löpband hemma skulle sitta fint. =) Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  4. Duktigt med löpträning! :-) Jag hade tänkt att ge mig ut en runda idag men en huvudvärk satte stopp! Jag har verkligen inte kommit in i någon rutin med löpningen den här sommaren. Men träningsskorna åker med på semestertrippen imån iaf! Så får vi se. Sen kommer frisk höstluft och det brukar passa mig bättre löpmässigt.

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ