3 augusti 2012

Sockerskrubb

För ett litet tag sedan berättade jag ju att jag köpt nya hudvårdsprodukter som bara innehåller naturliga ingredienser. Naturligtvis heter hudvårdsserien jag talar om och jag fann den oväntat på Maxis skönhetsavdelning. Det går också att köpa produkterna via bl a Nelly.com & Eleven.


Jag är supernöjd med dessa produkter måste jag ju berätta för er! De doftar så naturligt & fräscht och passar min blandhy väldigt bra. Sockerskrubben är en riktig höjdare som jag verkligen kan rekommendera er att prova. Jag har aldrig blivit så otroligt mjuk & len av en skrubb innan. Underbar!

Nu ska jag äta lite socker i form av choklad vilket är ett måste när mensvärken sätter igång.

Kram!

1 kommentar :

  1. Tack, vad roligt att du gillade den nya designen :)

    Fiffigt namn på produkten :P

    Jag använder inte så mycket krämer och sånt, jag använder nästan bara babyolja, funkar hur bra som helst :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ