29 augusti 2012

Så kom den äntligen

Kallelsen till barn- och ungdomskliniken kom alltså idag. Rätt fort tycker jag men tiden är inte förrän den 13:e september och det känns väldigt avlägset just nu. Men det är bara att kämpa på och hoppas de snabbt hittar en lösning när vi väl kommer dit. Alva är så väldigt ledsen och närhetsberoende just nu på nätterna. Annars har hon aldrig brytt sig om att vi är där men nu somnar hon bara om (långt om länge) genom att ligga på pappa eller mammas bröstkorg. Inatt vaknade hon vid 2-snåret men kunde inte komma till ro förrän klockan var närmre halv 5 och då somnade hon väldigt gott på mitt
bröst och sov sen till kvart i sju. Totala nattsömnen blir för henne ungefär åtta timmar vilket är på tok för lite! Jaja, vi får se vad de har att säga om allt detta och vad de tänker göra för att hjälpa oss.


En löprunda blev det faktiskt efter jobbet idag trots allt men huuuu så sega och tunga mina ben var! Jag tog mig i alla fall runt på en rätt hyfsad tid och är nöjd med mig själv.

Känns lite väl tidigt att gå och lägga sig nu men samtidigt orkar jag inte göra nåt vettigt och tv:n är inte alls lockande. Nä nu kryper jag nog till kojs. Kanske läser några rader ur min senaste Isfolks-bok för att gosa till det riktigt. :)

Godkväll på er!


6 kommentarer :

  1. Skönt att kallelsen kom så snabbt iaf!

    Sv. Snarare en liten ligist som hela tiden hittar på nya hyss... ;)

    SvaraRadera
  2. Skönt att ni fick kallelsen fort och håller tummarna för att de ska hitta vad det beror på snabbt. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh men gud va skönt att ni äntligen fått tid! och att den kom så fort =) tänker på er!
    kram

    SvaraRadera
  4. Nu hoppas vi de kan ge er bra hjälp, styrkekramar till er <3

    SvaraRadera
  5. sv: ja ljusen doftar helt otroligt gott =) Men car jar har jag inte hört talas om =) Kan tänka mig att det är gött att ha en doft i garderoben...det ska jag nog ta och fixa. Hatar äcklig garderobsdoft på kläderna.

    Är allt bra med dig ? hur går det på jobbet ? kommer du in i rutinerna ?
    kram

    SvaraRadera
  6. Följer din blogg litegrann o har förstått att ni har det tufft. Vi hade det likadant så vet precis hur ni känner det... Vill bara säga att dom är jätte bra på barn-ungdomskliniken här i stan så ni e i mycket goda händer! Vi hade en som hette marcus o det är nog tack vare honom vi fick hjälp.
    Kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ