23 augusti 2012

Pompdelux

Oj, *gäsp* vad trött jag är. Klev precis innanför dörrarna till hemmet efter att ha varit på Pompdelux barnklädesparty. Hjälp så mycket fint där fanns!! Jag fick hejda mig lite :) Beställde så fantastiskt fina kläder till Alva. En underbar fleece-jacka som heter just Alva, superfräcka baggy-jeans, två par tjusiga och mjuka harembyxor, en såååå grymt snygg och fin svart vinterjacka och två tröjor som matchar alla byxorna. Jag får visa er en annan dag hur allt ser ut men sålänge får ni se min beställningslista, hur roligt det nu kan vara.


Nu måste sovläge intas omgående! Kika in på Pompdelux.dk om ni inte gjort det för där finns kanonfina kläder till både pojkar & flickor till oväntat bra priser! I feel love...

Godnatt!

3 kommentarer :

  1. Vågar man ens kolla deras sida, kommer säkert förälska mig i en massa ;)

    SvaraRadera
  2. Ja risken är stor för det! :)

    SvaraRadera
  3. GRYMT tävlingstips! Vinn valfri jumpsuit eller valfri hoodie från Chilla Wear :D
    http://adaras.se/2012/august/vinn-en-jumpsuithoodie-fran-chilla-wear.html#comment

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ