27 augusti 2012

Oj oj & sorglig dag

Oj, oj & oj så trött och förvirrad jag är! Trots att natten inte varit alltför galen så är jag totalt slut i rutan. Jag redde liksom inte ens ut att klä på Alva pyjamasen nu ikväll. Tog armen i där benet skulle va och allt blev en enda röra. Alva tittade lite fundersamt på mig och klappade mig sen på axeln precis som hon sa "jag förstår att du är lite trött lilla mamma så jag står ut med detta en stund till". :) Tack för det!

Det har även varit en sorglig dag...Svärmor & Kjelles väldigt härliga hund Lukas fick idag somna in med sin älsklingsleksak, i form av en majskolv, mellan tassarna. Jag har gråtit många tårar och kommer sakna bamsehunden massor. Vila gott finaste Lukas!

4 kommentarer :

  1. Nej! Vad sorgligt! Massa kramar till er och nu hoppas jag ön mer att natten blir ok!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Nu har jag en jätte mysig tävling på min blogg som du nästan måste vara med i ;) Jag lottar tillsammans med myTODDLER ut super söta mössor för barn. Ju fler som tävlar desto mer mössor lottas ut :) Välkommen att tävla! / www.alltomellen.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Så sorgligt! Jag kan fortfarande komma ihåg när pappa ringde den 11 april förra året och berättade att vår vovve (eller mest min men mamma o pappa hade hand om honom de sista åren) somnat in. Han blev 16 år och hade världens bästa liv men så himla sorgligt ändå! <3 Kram

    SvaraRadera
  4. God förmiddag söta..Jobbigt när en sötnos inte finns med en längre..I bland känns det så skönt att få gråta ut en massa..Hoppas att du får en så bra dag som möjligen..kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ