30 augusti 2012

Hurra hurra!

Denna afton hurrar jag för fullt inombords. Detta beror på två saker. För det första så fyller min lillebror Peter 27 år idag och den andra anledning till mitt hurrande är att idag nådde min Facebook-sida hela 120 "likes"! Tack alla snälla gillare! Förutom blogginläggen blir det lite andra inlägg också på Facebook-sidan så vill du hänga med även där är det välkommet att gilla på :)



Äntligen är det fredag imorgon och en tuff vecka läggs bakom oss. Har vi tur blir det nåt avbok på barn- & ungdomskliniken nästa vecka så vi får komma till lite tidigare. En jobbvecka till på detta vis känns inte roligt alls. Men det är otroligt vad man klarar av alltså. Gråtfärdig av trötthet stiger jag upp varje morgon och vissa stunder på dagen kunde jag somnat omgående om jag fått möjligheten, men det går liksom bra ändå på nåt vis. Att hålla mig aktiv och försöka tänka på annat än hur nätterna är hjälper till stor del och där är mitt jobb perfekt då jag glömmer mig själv och lägger min energi på att patienterna ska ha det bra och min koncentration på undersökningarna jag gör istället. Samtidigt orkar ju ingen människa med att ha det såhär hur länge som helst men än så länge är varken kroppen eller psyket inte påverkat mer än vanligt :D Fast sjukligt trött är jag ju det kan inte förnekas. Därför hoppar jag i säng med sambon nu, för att sova alltså! ;)

Godnatt på er!

3 kommentarer :

  1. Grattis vad roligt :)

    SvaraRadera
  2. Grattis va roligt! Va in å gillade din sida från min =)

    SvaraRadera
  3. Nu är tävlingen om BrilliantSmile tandkräm är avslutad, kika in på bloggen om det blev du! Redan imorgon kommer det upp en ny tävling kika in då igen :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ