26 augusti 2012

Favoriter


Jag älskar mina inneskor! I våras fick jag tvunget slänga mina guldiga underbara glittrande inneskor men idag köpte jag ett par likadana fast vita istället. De är så mjuka och sköna, särskilt med ett par varma goa sockar i på vintern. Vackra att titta på är de ju också! Alva är helt betagen i dom och vill helst peta på pärlorna hela tiden och det försvårar ju lite för mig när jag försöker röra på mig. Hon ska få ett par egna fina inneskor att peta på snart :)

Nu ska jag sova och ber om en lugn natt som omväxling. Men hoppet är litet så det är bara att stålsätta sig inför nattens äventyr. Lilla Alvisen har varit en solstråle hela dagen som vanligt trots katastrofal sömn och det är fantastiskt att hon orkar tycker jag! Annat är det ju med hennes föräldrar :D

Godnatt godnatt!

4 kommentarer :

  1. Ja jag hoppas verkligen att ni får hjälp. Ni kan ju inte ha det så usch! :(

    Åhh vilka mysiga tofflor! :D

    Tack så mycket den är kanonbra. :D

    kram

    SvaraRadera
  2. snyggt, själv lufsar jag omkring i lurviga tofflor...

    sv: tack :)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ