5 augusti 2012

En vecka kvar

Goderafton! Hoppas ni har en finfin kväll. Då var det söndag igen och det innebär för min del att det är endast en vecka kvar tills jag börjar jobba igen! Nästan ett och ett halvt år har jag nu varit hemma, först med gravidmagen i två månader sedan som mammaledig. Tiden har gått rasande fort men jag känner mig verkligen redo att komma iväg och jobba nu. Lite annan stimulans i tillvaron passar ambitiösa mig rätt bra tror jag. Eftersom jag ska börja på ny arbetsplats känns allt lite extra spännande också! Jag slipper pendlandet (som gjorde mig oerhört stressad) och sparar mycket tid varje dag som Alva får med mig istället. Bättre kan det inte bli! Hur mycket bloggande som hinns med när jag börjat jobba vet jag inte riktigt. Ni kan vara beredda på färre inlägg men vi får se. Hoppas ni vill fortsätta hänga med i mitt nya arbets-& mammaliv ändå! :)
Nu är det OS-kik i soffan och om ett tag är det äntligen Poroit-avsnitt igen!

Kram
/Eva ღ ♪♫

7 kommentarer :

  1. Det kommer att gå finfint på nya arbetsplatsen ska du se och javisst, superskönt att du slipper pendlandet och spar så pass mycket tid varje dag. Den intjänade tiden kommer väl till pass. Ha en skön kväll alla 3 (4 med Ellie)! Här blir det INTE Poirot ;) Men en ny bok finns framlagd, nr 3 i Hungerspelentriologin. kram

    SvaraRadera
  2. Åhh passa på att njuta då sista veckan fina du. :D
    Vad ska du jobba med nu? :)

    kram

    SvaraRadera
  3. vad jobbar du med för något ?

    SvaraRadera
  4. Måste kännas helt fantastiskt att slippa pendlandet. Jag blev galen på alla signalfel, förseningar,snöoväder mm när jag pendlade till Malmö.

    Kram på dej

    SvaraRadera
  5. Ja det känns underbart! Har haft lite ångest när jag sett bussar och tåg köra förbi för jag har mest varit stressad av att vara försenad allt som oftast. Ska bli najs att promenera till jobb på några få minuter! :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vinnaren till presentkortet värt 500kr hos Fyndiq.se är nu presenterad.
    Titta in och se om du är den lyckliga vinnaren!

    Glöm inte bort att jag även har en till tävling igång just nu. :)

    Kram Madde

    SvaraRadera
  7. Aaaha skönt att få jobb närmare hem. :)
    Jag söker och söker men får inget har ca 30 min med bil dit och lika långt hem. Och så börjar jag ju vid fem, halv sex på morgonen så går upp fyra pga det!
    Det är verkligen hemskt. :S

    kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ