13 augusti 2012

En bra första dag & Vildingen Alva

Jag är för trött för väldigt långa utläggningar så jag säger bara: helgalen natt och börja nytt jobb är väl ingen höjdarkombination men det gick rätt bra ändå! Det var mycket nya rutiner som snurrade till det lite i mitt huvud men jag kom också ihåg väldigt mycket. Jag kommer trivas kanon, det är jag säker på!

Hoppas nu stackars Alva kan få ha en lugn natt som omväxling. Det är en vilding till dotter vi har om nätterna :) Tandsprickningen gör saken dessutom sjuttio gånger värre ju. Jag önskar oss att denna natt innehåller i alla fall fem timmars sammanhängande sömn, inte fem minuter alltså :/

Kram och godnatt
 /Eva ღ ♪♫

1 kommentar :

  1. Usch era stackare, hur blev natten?

    Kul att du trivs på nya jobbet man är ju alltid lite extra spänd. :D

    Hihi åååh ja visst är hon söt?! :D

    kram

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ