12 augusti 2012

Då var den framplockad...

...lunchpåsen alltså. För imorgon är det ju dags för jobb igen efter mammaledigheten! Ängelholms röntgenavdelning ska alltså nu framöver bemannas av bl a lilla jag så håll er undan från skador om ni inte känner för att bli röntgade av mig! Fast jag är rätt snäll mot mina patienter :) Det blir spännande att börja på nytt sjukhus och det känns helt rätt att ha bytt arbetsplats så som livet är just nu. Ikväll blir det till att packa, ta fram kläder och förbereda allt inför arbetet och Jespers första ensamma föräldralediga dag. Det är verkligen en speciell dag för hela familjen med andra ord!


Som jag tidigare skrivit så får vi se hur mycket bloggande som hinns med nu när jag börjar jobba. Det blir kanske inte varje dag, eller så blir det det :) Vi får se men hoppas ni hänger med oavsett och kommer med era trevliga kommentarer emellanåt!

Nu ska strax tv:n sättas igång för Sverige ska ju vinna OS-guld i handboll idag! Ska ni titta??

Heja Sverige!

/Eva ღ ♪♫

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ