31 juli 2012

Väntan & ensam hemma

Jag var helt säker på att Glossyboxen skulle komma idag men icke. Inget paket i lådan eller avi-sms har nått mig än så jag är en aning bekymrad och inte så liiiiite kinkig över detta. Har ju längtat mig sjuk efter denna box (som vanligt). Tålamod är inte min starkaste sida som ni förstår.

Jag är ensam hemma denna eftermiddag. Kan inte minnas när det hände och det behövdes om jag ska vara ärlig. Ändå har jag dåligt samvete av nån anledning...Jag kikar lite på OS och grejar i lugn & ro under tiden som jag tjurar över min försvunna Glossybox men gläds åt Sveriges första OS-medalj och mina fantastiska 102 gillare av SjungandeMamman! :)


Kram på er
/Eva ღ ♪♫

2 kommentarer :

  1. Nämen, läser du inte dina 42 böcker om isfolket? ;) hihi. Det ska bli kul att ses och göra en utflykt på torsdag igen, pok.

    SvaraRadera
  2. jag håller helt med dig, fan va det är jobbigt att vänta och längta efter ett paket...hoppas att det kommer idag istället =)

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ