30 juli 2012

Sagt farväl & doftljus-himlen

Då har jag nu varit och sagt farväl till mina goa kollegor i Helsingborg. Om två veckor börjar ett nytt livskapitel på Ängelholms sjukhus istället! Ett stort lass kakor hade jag med mig så hoppas ett kak-kalas lindrar sorgen efter mig haha! :) Efter avskedsbesöket blev det onyttig lunch (McDonalds är bara i yttersta nödfall och det var det idag) sedan en mikrotur till doftljus-himlen Yankee Home. Åh dör fanns så otroligt mycket ljus mm att det var aningens svårt att bestämma sig men två Car Jars (att ha i bilen, garderoben mm) i Vanilla Satin-doft & 6 vaxkakor med olika dofter köptes till slut. Mm vad gott det ska dofta i vårt hus!


3 kommentarer :

  1. De där vaxkakorna är så underbara och de doftar dessutom väldigt länge. Ha en fortsatt bra utflyktsdag. kram

    SvaraRadera
  2. Dofter är underskattade i hemmet, tror det gör mycket för trivseln...

    SvaraRadera
  3. Läste ditt inlägg om svikande bloglovinföljare:)
    Samma här!¨
    Helt dött nu på sommaren!
    Lite trist men vad gör man:)
    Kram kram!

    SvaraRadera

ஜ Tack för att du tittade in här & Välkommen tillbaka! ஜ